Service & Suport pentru clienții ICP-MS

			

Service & Suport pentru clienții ICP-MS

Analytik Jena continuă suportul pentru instrumentele Bruker / Varian ICP-MS. Sunt rezolvate toate instalările de ICP-MS existente și viitoare incluzând contracte de service, furnizarea de piese de schimb și consumabile mentenanță și reparații precum și suportul pentru aplicații.

Echipa Service & Suport este ȋntărită de foști specialiști ȋn ICP-MS de la Bruker. Astfel garantăm un suport optim. 

Serviciile Centrului Service & Suport Center includ:

Suport Aplicații:

  • Sfaturi ale experților despre metode și tehnici analitice
  • Implementarea și optimizarea aplicațiilor individuale
  • Dezvoltare metode – adecvate necesităților
  • Un program de training ce cuprinde workshop-uri, seminarii, instruiri operatori și prezentări de produs.  

Suport Tehnic:

  • Calificarea echipamentului conforn necesităților 
  • Verificarea sistemului și suport tehnic oferit de inginerii de service 
  • Contracte de service individuale 
  • Documentarea acțiunilor ȋntreprinse de tehnicieni și efectuarea a teste de siguranță 
  • Actualizări continue de soft pentru clienți 
  • Instruire continuă a personalului și a agenților de vânzare

Contact direct pentru toate cererile referitoare la service & suport ICP-MS: ICP-MS-Service@analytik-jena.com

Vă rugăm de asemenea să folosiți Formularul de Contact Service & Support pentru cereri ICP-MS: Formular de Contact Service & Suport ICP-MS

Pentru furnizarea de piese de schimb și consumabile vă rugăm să contactați adresa: ICP-MS-Service@analytik-jena.com

Firme şi Companii Afiliate

© Analytik Jena România 2016